Jeg er uddannet psykolog fra københavns universitet i 2002. (cand. Psych)  De første år som færdiguddannet brugte jeg i BST Danmark a/s, hvor jeg arbejdede med trivsel og psykisk arbejdsmiljø i mange former. Det har givet mig erfaring med såvel indsamling af data om trivsel og medarbejdertilfredshed og ikke mindst facilitering af det svære spring fra tal i en anonym spørgeskemaundersøgelse til prioritering og konkretisering af indsatser og åben dialog om løsninger.

Foruden erfaring med konflikthåndtering, sammenlægninger af afdelinger og ledelse af forandringer. Efter et år i Center for supervision i Københavns kommune, hvor jeg superviserede grupper af ansatte med komplekse sager, vendte jeg tilbage til konsulentverdenen hos Implement. Her fik jeg anledning til at designe og gennemføre større, internationale projekter i krydsfeltet imellem forretningsmål, ledelse og relationsarbejde. I 2009 startede jeg som selvstændig og uafhængig konsulent.

Jeg har altid interesseret mig for mennesker på arbejde. Vi bruger så meget af vores liv på at arbejde og har identitet på spil i et rum med særlige opgaver og mål.

 

 Når du samarbejder med mig får du altid: